زمينه: پژوهش حاضر با هد ف مطالعه تاثير نرم افزار چند رسانه اي زبان بر آموزش زبان و گفتار كود كان آسيب د يد هشنوايي انجام ش د.
روش: روش پژوهش آزمايشي با طرح پيش آزمون و پس آزمون با گروه گواه بو د. از ميان 60 نوآموز زير 8 سال آسيب ديد ه شنوايي استان
مازند ران 30 نفر به عنوان نمونه به روش خوش هاي چن دمرحل هاي انتخاب و به 2 گروه آزمايش و گواه تقسيم شد ن د. پيش آزمون از هر 2 گروه
گرفته ش د و بعد گروه آزمايش به م دت 2 ماه ) 15 جلسه( با نرم افزار آموزشي چند رسانه اي زبان و گفتار آموزش د يد ن د. د ر پايان از هر 2 گروه
پس آزمون به عمل آم د. ابزارهاي اين پژوهش، آزمون تول د و نرم افزار چند رسانه اي زبان و گفتار بو د و براي تحليل داد هها از آزمون تحليل
كوواريانس استفاد ه ش د.
05/0 ( عملكر د كود كاني
توصيفگر فارسي
نرم افزار چند رسانه اي , زبان و گفتار , آسيب ديد ه شنوايي , كودكان
توصيفگر لاتين - جزئيات
عنوان نشريه
تعليم و تربيت استثنايي
وضعيت نشر - جزئيات
سال
1394
دوره
15
جلد
6
شماره سريال
134
صفحه
15-21
ماه
شهريور
لينک به اين مدرک :