شماره ركورد
799
پديد آورنده
عبدالهي هرزند، آمنه
عنوان مقاله
تمايزگذاري دانش آموزان قلدر و غيرقلدر براساس راهبردهاي تنظيم شناختي هيجان و پيوند با مدرسه
يادداشت - جزئيات
توصيفگر فارسي
قلدري , راهبردهاي تنظيم شناختي هيجان , پيوند با مدرسه , تجزيۀ تابع تشخيص
توصيفگر لاتين - جزئيات
عنوان نشريه
نوآوري هاي آموزشي
وضعيت نشر - جزئيات
سال
1400
دوره
20
جلد
2
شماره سريال
78
ماه
تابستان
لينک به اين مدرک :
http://math.iranlibs.ir/dL/search/default.aspx?Term=799&Field=0&DTC=102
کلیه حقوق این اثر برای شرکت مهندسی ارتباطات پيام مشرق محفوظ می باشد