شماره راهنما :
KA-FCD1437
عنوان :
ارائه چهار چوبي براي فرابرندينگ برندهاي داخلي مد و لباس(طراحي و دوخت95)
عنوان فرعي :
the framework for love marking in iranian fashion and clothing industry
مقطع تحصيلي :
كارشناسي ارشد
استاد راهنما :
دكتر شهناز نايب زاده
استاد مشاور :
دكتر ابوالفضل داودي ركن ابادي
موضوع ها :
فرابرندينگ-تبليغات- رسانه- صنعت پوشاك ايران
چكيده :
چكيده
هدف از پژوهش حاضر بررسي شاخصه هاي فرابرند شدن يك برند پوشاك بين المللي به منظور ارائه چهارچوبي براي فرابرندينگ برندهاي پوشاك داخلي است. روش تحقيق حاضر، از نظر هدف، كاربردي بوده و بر حسب روش تحقيقي تحليلي توصيفي است. جامعه آماري اين پژوهش، دو فرابرند مطرح در عرصه بين المللي مي باشد كه بر اساس معيار هاي فرابرندينگ استخراج شده از 30 مقاله علمي تخصصي انتخاب گشته اند . تجزيه و تحليل دادهها با استفاده از بررسي يك به يك شاخصه هاي فرابرند شدن صورت گرفته است و نتايج پژوهش نشان مي دهد كه فرابرند شدن يك برند به خصوص در حوزه مد و لباس داراي ملزومات و راه كار هاييست
كلمات كليدي : فرابرندينگ – تبليغات – رسانه – صنعت پوشاك ايران
تاريخ نمايه سازي :
1400/03/01
نام نمايه ساز :
مونا رزاقي
تاريخ ثبت مدرك :
1402/02/19
وارد كننده اطلاعات :
مونا رزاقي