چكيده :
با رونق تجارت الكترونيك، تجارت الكترونيكي محصولات و كلاها در فروشگاههاي زنجيرهاي نيز در چند سال گذشته به توسعه خاصي دست يافته است، اما هنوز در مقايسه با تعداد كاربران اينترنت و مقياس اقتصادي كلي تجارت الكترونيك، فضاي زيادي براي رشد وجود دارد.
هدف: اين پايان نامه با هدف مطالعه عوامل مؤثر بر تمايل خريد آنلاين بين كاركنان استانداري استان فارس با استفاده از DANP انجام شده است.
روش پژوهش: در اين پژوهش سه پرسشنامه دو پرسشنامه طراحي ميشود پرسشنامه اول شامل معيارهاي استخراج شده از پيشينه پژوهش كه جهت تعداد 10 خبره انتخاب ميشود تا بومي سازي شود و معيارهاي مؤثر بر تمايل خريد آنلاين بين كاركنان استانداري استان فارس شناسايي شود و پس از آن پرسشنامه دوم طراحي ميشود (معيارهاي نهايي) و به نمونه اماري كه از فرمول كوكران مشخص شده اند و تعداد 136 نفر از جامعه اماري كه شامل 220 نفراز كارمندان در استانداري فارس با استفاده از روش نمونهگيري هدفمند گلوله برفي توزيع ميگردد. پرسشنامه سوم پرسشنامه جهت اولويتبندي عوامل مؤثر بر تمايل خريد آنلاين بين كاركنان استانداري استان فارس طراحي شده كه به 10 از خبرگان و كارشناسان توزيع ميگردد.