شماره ركورد :
1866
شماره راهنما :
K_CE1872
عنوان :
روش هاي مديريت كاربران در سرويس هاي مختلف ميكروتيك و نحوه پيكربندي اين روش ها
مقطع تحصيلي :
كارشناسي
رشته تحصيلي :
كامپيوتر
تاريخ دفاع :
1395/03/20
استاد راهنما :
مهتاب تفضلي
موضوع ها :
كامپيوتر
چكيده :
ميكروتيك در شبكه‌هاي رايانه اي كاربرد بسياري دارد از جمله اين كاربردها مي‌توان به ارتباط بين شبكه‌ها، اتصالات راه دور كاربران، برقراري امنيت شبكه‌هاي سازماني، مديريت اينترنت بر اساس ايستگاه كاري و يا مصرف ترافيك و يا ...، اجراي مديريت دسترسي كاربران داخلي با توجه به نيازهاي سازماني آن‌ها، اجراي آدرس دهي خودكار به صورت مجزا روي هر درگاه اشاره داشت. هات اسپات‌ها معمولاً در رستوران‌ها، ايستگاه‌هاي راه آهن، فرودگاه‌ها، مراكز تجاري، فروشگاه‌هاي بزرگ و سايرمكان‌هاي عمومي كه مجهز به شبكه‌هاي بي سيم هستند مورد استفاده قرار مي‌گيرند. استفاده از اين سرويس در بسياري از دانشگاه‌ها و مدارس نيز رايج است. در اين حالت هات اسپات مسيري است كه كاربر را به wifi متصل كرده و در طي اين فرآيند كاربر مي‌تواند به وسيله لپ تاپ، موبايل، تبلت و غيره به اينترنت دسترسي پيدا كنند.
تاريخ ثبت مدرك :
1403/02/02
وارد كننده اطلاعات :
سميرا سامعي
لينک به اين مدرک :

بازگشت